اهمیت واکس خودرو

واکس-خودرو-چیست

اهمیت واکس خودرو

در وجود هرکس مطمئنا این حس وجود دارد که از چیزهایی که متعلق به خودش است حفاظت کند و آنها را به بهترین شکل نگه دارد. خودرو و وسیله ی نقلیه ی ما هم یکی از چیزهایی است که دوست داریم همیشه نو و تمیز بماند و همیشه تلاش می کنیم که هم بدنه هم قسمتهای فنی ماشین را در بهترین حالت حفظ کنیم. برای حفاظت از ظاهر خودرو در وهله ی اول مهم است که آن را از آسیب های احتمالی دور نگه داریم. یکی از کارهای مفیدی که در این زمینه بسیار کمک می کند انجام واکس خودرو است.

پیشنهاد می کنم نوشته ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو را هم مطالعه کنید

روزی که ماشین خود را از نمایندگی تحویل گرفتید به یاد دارید؟ حتما با یاد آوری این خاطره رنگ و شفافیت ماشینتان جلوی چشمتان آمد. اگر هم که تا به حال تجربه ی خرید خودروی صفر را نداشته اید حتما به این موضوع برخورده اید که در خیابان با دیدن برق و جلای یک ماشین که از کنارتان رد شد هوش و حواستان را هم با خودش برد!!!!

رسیدن به این موضوع اصلا کار پیچیده و دور از ذهنی نیست. کافی است که بلد باشیم چطور از راه های مختلفی که خودروی ما را به این مرحله می رساند استفاده کنیم.

واکس خودرو که به صورت چسبی یا مایع وجود دارد، به عنوان یک لایه ی محافظ روی بدنه ی خودروی شما کشیده می شود و در مرحله ی اول مهم ترین کاری که برای شما انجام می دهد این است که از تاثیرات مخرب اشعه ی فرابنفش بر روی خودروتان جلوگیری می کند.

مزایا-و-معایب-واکس-خودرو

مزایا و معایب واکس خودرو

از مزیت های مهم واکس خودرو که بیشتر از همه مورد توجه قرار می گیرد محافظت و نو نگه داشتن بدنه ی ماشین است. علاوه بر این شما پس از انجام واکس خودرو می توانید براق شدن و شفافیت فوق العاده ای را بر روی خودروتان ببینید و احساستان از دیدن زیبا شدن دوباره ی ماشینتان به وجد بیاید. همچنین از نکات مثبت دیگر واکس خودرو می شود به حفظ خودرو در برابر زنگ زدگی و رنگ پریدگی و جلوگیری از کدر شدن رنگ خودرو نیز اشاره کرد.

اگر در شستشوی خودروتان مشکل دارید یا از آن دسته افرادی هستید که به تمیزی ماشین بسیار اهمیت می دهید ولی به خاطر سریع کثیف شدن پس از شستشو یا سخت گیری در پاک کردن بدنه ی ماشین کمتر به سراغ تمیز کردن آن می روید، حتما پیشنهاد می کنیم که از واکس خودرو استفاده نمایید، زیرا برایتان اینکار را بسیار راحت و لذت بخش می کند. با این تفاسیر تقریبا می شود گفت که واکس خودرو نه تنها هیچ گونه عیب یا ضرری برای خودرو ندارد، بلکه سرشار از مزایای مختلفی است که به شما این اطمینان خاطر را می دهد که با خیال راحت اینکار را انجام بدهید.

واکس محافظ رنگ خودرو برای حفاظت از رنگ خودرو در برابر انواع آسیب های وارده بسیار کاربردی است. از ضربات نا بهنگام یا سنگ ریزه های یکدفعه ای که به سمت خودروتان حمله ور می شوند تا باد و باران شدید که گاهی در اثر آلودگی هوا اسیدی هم می شوند؛ از تمامی اینها با واکس محافظ رنگ خودرو می توانید محافظت و مراقبت کنید.

واکس-خورد-در-محل

واکس خودرو در محل( صرفه جویی در زمان)

در دنیای امروز که همه چیز سرعت پیدا کرده و دسترسی ما به هر چیزی به سادگی یک کلیک یا یک تماس کوتاه چند دقیقه ای انجام می شود، این امکان برای ما وجود دارد که به جای اینکه بخواهیم برای داشتن چیزی زمان زیادی بگذاریم یا در ترافیک وقتمان را هدر بدهیم، می توانیم به سادگی و با یک تماس همه چیز را در محلی که حضور داریم داشته باشیم، حتی واکس خودرومان در محل!!!!

پس برای راحتی خیال در مورد اینکه چه زمانی بروم؟ کجا را پیدا کنم که خیالم از بابت انجام خدماتشان راحت باشد، چقدر زمان طول می کشد تا اینکار انجام شود و… می توانید فقط با یک تماس کار خودتان را به سادگی هرچه تمامتر انجام دهید.

سخن پایانی

اگر می خواهید خودروی سالمی داشته باشید که همیشه بدرخشد و هر زمان که سوار آن می شوید خیالتان راحت باشد که با ظاهری آراسته در حال تردد با ماشینتان هستید؛ باید آن را چک کنید و رسیدگی های لازم در مورد خودروتان را به موقع انجام دهید. اغلب تصور ما بر این است که رسیدگی خودرو فقط شامل چک کردن قطعات و مکانیک خودرو می باشد، اما این نکته قابل ذکر است که هر خودرو شامل 2 بخش است: 1. بدنه 2.فنی

پس برای اینکه یک خودروی سالم و زیبا داشته باشید باید بتوانید با مدیریت درست و رسیدگی های به موقع همیشه حسی را داشته باشید که روز اول که آن خودرو را خریدید برایتان تداعی شود.

کارپرو ایران را چقدر میشناسید؟

کارپروایران یکی از بهترین و مجهزترین تیمهای دیتیلینگ خودرو است که از صفر تا صد امور مربوط به تجهیزات خودرو را انجام می دهد. کارشناسان و متخصصین ما همگی در تلاش هستند که با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و در راستای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. اگر در مورد هر موضوعی در این زمینه سوال دارید یا تصمیم گرفته اید که از این به بعد به بیشتر به خودروتان رسیدگی کنید حتما با ما تماس بگیرید…

carproiran
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *