هیوندای ناراضی از طراحی محصولات

شرکت هیوندای [vc_row][vc_column][vc_column_text]

هیوندای ناراضی از طراحی محصولات

شرکت هیوندای با وجود اینکه در حال حاضر یکی از برندهای مطرح جهان است، هنچنان از طراحی خودروهای خود کاملا راضی نیست و قصد دارد تا در آینده خودروهای جذاب تری وارد بازار کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

سانگیوپ لی، در سال 2016 سرپرست تیم طراحی شرکت هیوندای موتور شد. او یک آینده بسیار بزرگ برای طراحی بدنه خودروهای هیوندای در سر دارد. او در مصاحبه با وبسایت “Automotive News” گفته است که در آینده شاهد خودروهای جذاب تری از هیوندای خواهید بود.او همچنین بیان کرده است ایده آل او طراحی های شرکت “آلفا رومئو” است و قصد دارد تا در آینده نزدیک، هیوندای خودروهایی به زیبایی محصولات شرکت ایتالیایی تولید کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

این طراح سابقه بسیار خوبی در طراحی خودروهای بسیار زیبا دارد.طراحی پنجمین نسل شورولت کامارو و شورولت کروت استینگزیC6 مفهومی در کارنامه این طراح مشهور هستند.واضح است که او تسلط کافی در طراحی خودروهای جذاب دارد.

[/vc_column_text][la_divider height=”lg:20px;”][vc_single_image image=”3830″ img_size=”full” alignment=”center”][la_divider height=”lg:10px;”][vc_column_text]

[la_quote style=”4″ author=”سانگیوپ لی • سرپرست تیم طراحی شرکت هیوندای موتور”]”لی اعتقاد دارد که خرید خودرو یک کار احساسی است و خودروها محصولات جذابی هستند که احساسات مردم را هنگام خرید بر می انگیزد و باید جنبه زیبایی خودروهای هیوندای تا حد ممکن افزایش یابد.به عقیده او از خودرو سازان موفق در این زمینه می توان مازراتی و آلفارمئو را نام برد.”[/la_quote] [/vc_column_text][la_divider height=”lg:10px;”][vc_column_text]

اولین مرحله برای ایجاد جذابیت در خودروهای هیوندای، فاصله گرفتن از طراحی خانوادگی است، به این معنی که نباید تمامی مدل های یک برند ظاهری شبیه به هم داشته باشند. به گفته سانگیو پ لی، طراحی خودروهای هیوندای در سال های آینده از یک الگو پیروی نخواهند کرد و انها را به مهره های شطرنج تشبیه کرد که با یکدیگر کاملا متفاوت هستند  اما در عین حال یک تیم را تشکیل می دهند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

جنسیس، کیا و هیوندای از اعضای از اعضای شرکت هیوندای هستند اما به گفته لی جنسیس باید به کلی از دو برند دیگر متفاوت باشد. این برند یک فرصت بسیار خوب برای این طراح است به دلیل اینکه به تازگی شکل گرفته و هیچ سابقه ای ندارد. این امر به معنای این است که سانگیوپ لی می تواند تاریخچه آن را بسازد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
carproiran
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *