ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو

ترمیم-آفتاب-سوختگی-خودرو (2)

ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو

هر خودروی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگهداری مناسب دارد تا میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم ترین مقدار خود کاهش پیدا کند. اقلب خودروها بر اثر شدت نور خورشید و اکسایش، میزان جلا و شفافیت خود را از دست می دهند که به این تغییرات بر روی بدنه خودرو به عنوان آفتاب سوختگی یاد می شود.

نور شدید آفتاب بر روی سطح بدنه اتومبیل و رنگ تاثیر گذاشته و رفته رفته از شفافیت آن می کاهد تا جایی که دیگر رنگ آن جلا و شفافیت گذشته را نخواهد داشت و از زیبایی آن می کاهد. به طور معمول برای از بین بردن آفتاب سوختگی رنگ بدنه خودرو تنها چاره ای که به نظر صاحبان آن در زمینه ترمیم آفتاب سوختگی می رسد رنگ آمیزی مجدد آن می باشد که هزینه زیادی را در بر می گیرد و یک اقدام غیر منطقی می باشد و از طرفی باعث می شود ارزش خودرو پایین آید. در عوض روش های متفاوت و به صرفه وجود دارد که با استفاده از آن رنگ اتومبیل خود را ترمیم کرده و ظاهری زیبا به آن بخشیده.

انواع رنگ خودرو

وقتی خودرو را می خرید، اولین چیزی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد رنگ آن است، تمامی سازندگان، ویژگی های خودروی تولیدی شان را فهرست وار در اختیار مشتریان قرار می دهند اما تمام این ویژگی ها پس از نگاه اول خریدار به خودرو مد نظر قرار می گیرند.

رنگ خودرو را می توان به دو گروه تقسیم کرد که شامل متالیک و روغنی می باشد.

رنگ تمامی ماشین ها در قدیم به صورت روغنی بود که از دو لایه آستر یا پرایمر بوده است که این لایه واسط بین رنگ اصلی و بدنه فلزی و سیاه خودرو برود و لایه بعدی هم لایه اصلی رنگ است که روی لایه آستر قرار می گرفت.

اما امروزه از رنگ های متالیک استفاده می شود که علاوه بر د لایه آستر و رنگ، از یک لایه دیگر به نام کیلر یا محافظ شفاف تشکیل شده اند. کیلر آخرین لایه رنگ خودرو است که در آخرین سطح رنگ قرار دارد. وظیفه کیلر نگهداری و محافظ از دانه های اکلیکی داخل رنگ ماشین می باشد. در صورت نبودن این لایه، رنگ متالیک به هیج عنوان دوام و براقیت نخواهد داشت.

در کل به دلیل وجود داشتن کیلر، رنگ های متالیک مقاومت زیادی دارند. تنها ایرادی که رنگ متالیک دارند این است که مرور زمان حالت ماتی به خود می گیرند که دلیل آن هم خط و خش های بسیار ریزی هستند که به چشم دیده نمی شوند.

ترمیم-آفتاب-سوختگی-خودرو (1)

دلیل رنگ پریدگی بدنه خودرو

بایستی بدانید که اتومبیل شما در معرض نور خورشید قرار دارد و اصلی ترین دلیل رنگ پریدگی بدنه ماشین UV خورشد است. شاید باور شما بر این باشد که زمان زیادی طول می کشد تا اشعه آسیب خود را به رنگ بدنه خودرو شما بزند. اما جالب است بدانید این زمان کوتاه تر از آن چیزی است که تصور می کنید. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و سایر آلودگی ها در طول روز نیز می تواند از جمله دلایل دیگری باشد که رنگ ماشین شما تغییر و رنگ پریده می شود.

درست است که نور خورشید می تواند صدمات بسیار زیادی به رنگ خودروی شما بزند اما راهکارهایی نیز برای ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو وجود دارد از جمله پولیش آفتاب سوختگی.

پولیش آفتاب سوختگی

نور خورشید، انرژی و قدرت زیادی دارد و روی رنگ خودرو تاثیر منفی می گذارد؛ به همین دلیل است که خودروهایی که در معرض تابش نور خورشید هستند، بعد از مدتی رنگشان خراب می شود و جذابیت اولیه را از دست می دهند. اگر رنگ خودروی شما تیره یا مشکی است، زودتر شاهد آفتاب سوختگی رنگ خودروی خود خواهید بود. برای رفع این مشکل و زیباتر کردن رنگ خودرو باید پولیش آفتاب سوختگی را روی خودروی خود انجام دهید. با پولیش آفتاب سوختگی، جلا و شفافیت رنگ خودروی شما باز می گردد و ظاهر آن مجددا زیبا می شود. برای پولیش آفتاب سوختگی از پولیش نانو استفاده کنید که کیفیت بسیار خوبی دارد و ظاهر اتومبیل شما را واقعا زیبا می کند. پولیش آفتاب سوختگی، به صورت کامل رنگ خودروی شما را ترمیم می کند و ایرادات رنگ خودرو را از بین می برد.

در انتها تیم تخصصی کارپروایران با بهره گیری از افراد متخصص و با استفاده از بهترین مواد این آمادگی را دارد تا به شما مشتریان عزیز خدمات ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو شما را حتی در محل شما با بهترین کیفیت و قیمت ارائه کند. شما می توانید سایر بخش های این وب سایت را دیدن فرمایید تا با خدمات ما بیشتر آشنا شوید.

carproiran
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *