سرامیک بدنه خودرو

سرامیک-بدنه-خودرو-2

وقتی صحبت از پوشش سرامیک بدنه خودرو می شود شاید چیزهای عجیب و غریبی در ذهن تداعی شود. پس بهتر است در ابتدای امر بدانیم که اصلا پوشش سرامیک بدنه خودرو چیست و چه مزایایی دارد؟

پیشنهاد می کنم با احیای رنگ خودرو بیشتر آشنا شوید؟ را هم مطالعه کنید

سرامیک بدنه خودرو

در دنیای امروز مسلما خودرو شما یکی از بخش های مهم زندگی شماست؛ پس در نتیجه رسیدگی به آن باعث می شود که علاوه بر زیبایی همیشگی خودروتان، از سلامت بدنه و قطعات مختلف خودرو نیز خیالتان راحت باشد. اما برای اینکه بدانید وسیله ی نقلیه ای که به عنوان خودرو شخصی شما شناخته می شود به چه رسیدگی های اساسی نیاز دارد بهتر است در ابتدا آن را خوب بشناسیم و ملزومات مربوط به آن را آماده کنیم.

یکی از پرکاربردترین و مهم ترین بخش های رسیدگی به خودرو که امروزه طرفداران زیادی هم دارد،  پوشش سرامیک خودرو است که در ظاهر و زیبایی اتومبیل تان تاثیر چشم گیری دارد. جنس پوشش سرامیکی که بر روی خودرو کشیده می شود از یک نوع پلیمر مایع است که هیچ گونه تغییر رنگی به بدنه خودروتان نمی دهد، زیرا به شفافی یک لایه شیشه است که روی بدنه ی ماشین کشیده می شود و علاوه بر اینکه کاملا براق و شفاف است جنس منعطفی دارد که برای سلامت ظاهری ماشین امری ضروری است.

سرامیک-بدنه-خودرو

کاربرد پوشش سرامیک بدنه خودرو چیست؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بر روی خط و خش های روی بدنه ی خودروتان حساسید و دائما در حال پولیش زدن و خش گیری خودروتان هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از پوشش سرامیک برای حفاظت خودروتان استفاده نمائید. البته کارایی این ماده تنها جلوگیری از خط و خش ها در بدنه ی خودرو نیست. از موارد دیگر استفاده ی این ماده ی معجزه آسا این است که پوشش سرامیکی کیفیت رنگ خودرو شما را در برابر عوامل مختلف مانند اشعه ی فرابنفش یا باران های اسیدی تا حد زیادی بالا می برد.

از دیگر موارد آن که در زیبایی خودروتان تاثیر شگفت انگیزی دارد این است که با پوشش سرامیک خودرو رنگ بدنه ی ماشین تا حد بسیار زیادی عمیق می شود، درخشان تر و زیباتر به نظر می رسد، مدت زمان زیادی بعد از شستشو تمیز می ماند، گرد و غبار را به خود حذب نمی کند، خودرو در برابر بادهای شدید دچار رنگ پریدگی نمی شود، رنگ خودروتان را به طور طبیعی و با بافتی شفاف، ثابت نگاه می دارد و…

پوشش نانو سرامیک

تا به حال اسم نانو سرامیک به گوشتان خورده است!؟ نانو سرامیکی شدن بدنه ی خودرو یعنی با استفاده از فناوری نانو خودرو شما حداقل تا 2 سال از هرگونه خط و خش و آفتاب سوختگی در امان خواهد بود و بدنه و رنگ خودرو مقاومت بیشتری پیدا می کند. نانو سرامیک کردن بدنه ی خودرو که امری تخصصی و حساس است؛ می تواند در عمر مفید ظاهر ماشینتان تاثیر ویژه ای داشته باشد و خیالتان را تا مدتها از بابت ساختار ظاهری ماشین راحت می کند.

آیا پوشش سرامیکی معایبی هم دارد؟

اگر بخواهیم مزایا و معایب پوشش سرامیکی خودرو را در دو کفه ی ترازو قرار بدهیم مطمئنا با هم برابری نمی کنند و کفه ی مزایای این کار بسیار سنگین تر خواهد بود. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که در مقابل اینهمه محاسن مختلف پوشش سرامیکی چه مشکلاتی ممکن است برای خودروداشته باشد؟

یکی از معایبی که ممکن است برخی از استفاده کنندگان پوشش سرامیک از آن شکایت نمایند این است که اگر از این پوشش به درستی استفاده نشود، ترکیب و شکل خودرو دچاربهم ریختگی می شود. پس مهم ترین امر در انجام این کار، درست اعمال شدن آن است. یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت نمایید این است که پوشش سرامیک در برخی خودروها ممکن است برایتان هزینه ی زیادی داشته باشد. البته در خودروهای مختلف این هزینه متفاوت است و اگر از کارشناسان این امر بخواهید که اینکار را برایتان انجام دهند به درستی و با بهترین قیمت خودروی شما را با پوشش سرامیک مزین می کنند.

اگر می خواهید خودروتان را سرامیک نمائید و عجله در انجام آن دارید باید بگوییم که اینکار بسیار زمان بر است و اگر بخواهید اینکار را به سرعت انجام دهید لازم است که زمان کافی و مناسب برای آن در نظر بگیرید.

کارپروایران را چقدر می شناسید؟

کارپروایران نماینده انحصاری و توزیع کننده کلیه محصولات و تجهیزات دیتیلینگ اتومبیل و امور مراقبتی خودرو از شرکت کارپرو کره جنوبی در ایران می باشد. کارشناسان مجموعه ما همگی در تلاش هستند تا بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و د راستای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

اگر در مورد هر موضوعی در این زمینه سوال دارید یا تصمیم گرفته اید که از این به بعد بیشتر به اتومبیل خودتان رسیدگی کنید حتما با ما در تماس باشید.

نتیجه:

اگر به درخشندگی اتومبیلتان علاقه دارید، دوست دارید همیشه تمیز و زیبا باشد، می خواهید که خودروتان از خط و خش ها در امان باشد و از رنگ ماشینتان محافظت شود باید مراقبت های ویژه ای نسبت به آن اعمال نمایید. با توجه به مباحث بالا یکی از مراقبت های کاربردی در این زمینه پوشش سرامیک بدنه خودرو است که با انجام آن می توانید با خیال آسوده از زیبایی های خودروتان لذت ببرید.

اصولا افرادی که در حفظ و نگهداری خودروشان دقت زیادی دارند سعی می کنند علاوه بر حفظ سلامت فنی ماشین، به ظاهر آن هم بی توجه نباشند چون می دانند در نهایت یک خودرو سالم خودرویی است که همه ی مراقبت های لازم از آن به عمل آمده است، چه در ظاهر و بدنه و چه در ساختار داخلی آن.

 

carproiran
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *